Az Öreg Hölgy

Taktikáról egy szót sem. Itt csak értelmes dolgokról beszélünk.

Friss topikok

  • madbalee: Köszönjük Dino és követünk ott os! (1 Milan szurker) (2010.11.21. 10:33) Záróra
  • Claudio Marchisio: sajnos továbbra is szópóág van a palermo ellen, meg úgy egyáltalán... és mindjárt derby, ajaj (2010.09.24. 10:22) 1960.01.31.: Juventus-Palermo 2-1
  • dino vercotti: További türelmet kérek az érdeklődőktől, még mindig csúszásban van a dolog. (2010.09.19. 11:45) Emlékezni kell
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Jó visszatekinteni egy-egy jelentősebb játékosra és minél távolabb van időben, annál érdekesebb. S... (2010.08.10. 10:01) Elfeledett játékosok: Umberto Caligaris
  • Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: Nagyon örülök hogy folytattad, élvezet volt olvasni! (2010.08.10. 10:00) Gianluca Pessotto: "A legfontosabb mérkőzés" - 2. fejezet

Az olasz testvérblogom

2009.09.03. 01:08 dino vercotti

20 éve már - Riccardo Scirea írása

Néha elképzelem, hogy hogyan alakult volna az életem enélkül a nap nélkül: ha meglett volna a lehetőségem arra, hogy egy apa oldalán nőjjek fel, akire rábízhatom magam, akivel együtt örülhetek. Mindez a gyermekek legnagyobb részének megadatik. Többször feltettem magamnak a kérdést: mivel érdemeltem ki ezt a sorsot?

Nem volt könnyű, de ahogy teltek az évek, lassan beletörődtem a megváltoztathatatlanba. Arra gondoltam, hogy van egy őrangyalom, aki követ engem és megvéd - valószínűleg ez a gondolat volt az egyetlen módja annak, hogy elfogadjam a sorsomat.

Szeptember 3-án lesz 20 éve. Gyorsan eltelt ez az idő, én is gyorsan felnőttem, miközben folyamatosan őt tekintettem a tanítómesteremnek. 12 éves koromig lehettünk együtt, de az elmúlt 20 évben a hozzá közel állók - anyám, a barátok, a csapattársak, a szurkolók - anekdotái továbbra is életben tartották őt nekem: számos érdekességet hallottam tőlük, és ezek a történetek segítettek abban, hogy megismerjem az apám addig még - számomra - ismeretlen oldalát. 

Anyámnak és nekem is különlegesek az emlékezés pillanatai, elkerülhetetlen lesz a következő napokban, hogy ne gondoljunk vissza arra a tragikus eseményre. Köszönet a szurkolók szeretetéért, amely büszkévé tesz, hiszen ebből tudom, hogy az apám a Juventus történelmének egyik fontos része volt.

Köszönöm barátaim, hogy Ti is emlékeztek.

Riccardo Scirea  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lavecchiasignora.blog.hu/api/trackback/id/tr141356718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása